Kalendarz – reklama dla firmy

Nadchodzący nowy rok zmusza do poszukiwania nowych kalendarzy. Atrakcyjne kalendarze tematyczne mogą się okazać świetnym narzędziem reklamowym, z których klienci z chęcią będą korzystać od stycznia. Zarówno kalendarze ścienne, jak i książkowe, mogą się okazać praktycznym prezentem. Warto zatem przemyśleć zlecenie druku takiego gadżetu przez drukarnię.

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Do najpopularniejszych kalendarzy zamawianych przez firmy należą:

  • kalendarze listkowe – w formie wizytówek z jednej strony z kalendarzykiem z drugiej,
  • kalendarze biurkowe – w formie piramidy, stojące. Umożliwiają dwustronny zadruk,
  • kalendarze wiszące, jednodzielne i trójdzielne – popularne formy z markerem daty,
  • kalendarze książkowe – szczególnie przydatne dla klientów biznesowych, mogą służyć jako podręczne planery,
  • kalendarze plakatowe
  • kalendarze spiralowane – pozwalają na zamieszczenie dodatkowych informacji na każdej stronie. Niezwykle barwna forma kalendarzy, często tematyczna.

Każdy z kalendarzy może mieć inne zastosowanie. Przy niedużym nakładzie finansowym, można łatwo zyskać skuteczną reklamę firmy, która będzie zarazem miłym gestem dla klientów.

Więcej na stronie http://kolekcjakalendarzy.pl

No Comments, Be The First!

Your email address will not be published.